verkoper binnendienst

In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie voor zowel zakelijke- als particuliere klanten. Je geeft advies aan onze klanten, stelt zelfstandig offertes op en weet dit vervolgens op succesvolle wijze om te zetten in een vervolgafspraak of opdracht voor een lift. Omdat verkopen wat ons betreft niet stopt na de verkoop, houd je tussendoor contact met bestaande en mogelijke nieuwe relaties.

Aesy Liften B.V. is volop in beweging en groeit, wij zijn marktleider op gebied van platformliften in Nederland, België en recent zijn we gestart in Luxemburg. Middels duurzame, mooie en eenvoudig toe te passen liften zijn wij actief in bestaande- en nieuwbouw en leveren liften aan zowel de zakelijke als particuliere markt. Aesy Liften is een volledige dochteronderneming van het Zweedse Cibes Lift Group, welke wereldwijd marktleider is. Ons marktaandeel en klantwaarderingen stijgen. Help jij mee om onze nationale en internationale groeiambities waar te maken?

 

Jouw uitdaging

In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie voor zowel zakelijke- als particuliere klanten. Je geeft advies aan onze klanten, stelt zelfstandig offertes op en weet dit vervolgens op succesvolle wijze om te zetten in een vervolgafspraak of opdracht voor een lift. Omdat verkopen wat ons betreft niet stopt na de verkoop, houd je tussendoor contact met bestaande en mogelijke nieuwe relaties.

Na een uitgebreid inwerktraject start je als Verkoper binnendienst. Wanneer je voldoende ervaring en kennis hebt opgedaan in de binnendienst en hier mooie resultaten boekt, bestaat de mogelijkheid om ook buitendienstwerk op te pakken.

 

Takenpakket en werkzaamheden:

  • Koude, warme acquisitie en verkopen;
  • Klanten adviseren over onze producten;
  • Relatie onderhouden met bestaande en mogelijke nieuwe klanten;
  • Zelfstandig uitbrengen en opvolgen van offertes;
  • Het maken van afspraken en krijgen van opdrachten;
  • Op de hoogte blijven van de mogelijkheden en laatste ontwikkelingen m.b.t. onze liften;
  • Gedegen administratieve vastlegging van projecten in onze systemen.

 

Wij zoeken iemand met de volgende ervaring en eigenschappen:

  • Ervaring als verkoper van (technische) duurzame goederen;
  • Ervaring met MS-office pakket;
  • Ervaring met MS-Dynamics is een pré;
  • Ervaring in de bouwsector is een pré;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Een echte doorzetter;
  • Zelfstarter, je neemt het initiatief;
  • Resultaatgericht en enthousiast;
  • Werkt nauwkeurig en is organisatorisch sterk;
  • Communicatief zeer sterk;
  • Fulltime beschikbaar.

 

Dit zijn wij

Aesy Liften is een jonge, ambitieuze en groeiende organisatie. We zijn marktleider op het gebied van platformliften. Onze liften zijn uniek: doordat er anders dan bij de conventionele liften geen liftput, machinekamer of dakopbouw benodigd zijn, kunnen onze liften tegen lage kosten op allerlei locaties worden geïnstalleerd. Of het nu gaat om een zorginstelling of een formule 1 baan: alles is mogelijk! Op ons kantoor in Zevenaar werken we inmiddels met meer dan 100 collega’s in binnen- en buitendienst. Klanttevredenheid is wat ons drijft en waar we met z’n allen hard aan werken. Hiervoor ontvangen onze medewerkers dan ook alle waardering; rechtstreeks vanuit de klant, maar ook intern vinden we het belangrijk dat mensen gewaardeerd worden voor het werk wat ze doen. De open en informele ‘no nonsens’ cultuur zorgt voor een prettige werksfeer en er is ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen.

 

We vragen veel, maar bieden je ook het nodige!

Allereerst is Aesy Liften een geweldig bedrijf om voor te werken. Wij begrijpen dat gelukkige medewerkers zorgen voor tevreden klanten. Je werkt in een collegiale en gedreven werkomgeving met veel ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en groei. We bieden je bij aanvang een goed salaris, afhankelijk van je kennis en ervaring.

Naast uitzicht op een vast dienstverband bieden wij je uitstekende arbeidsvoorwaarden:

  • 27 vakantiedagen
  • 13 adv-dagen
  • 8% vakantiegeld
  • Bonusregeling
  • Telefoon, laptop
  • 50% pensioenbijdrage
  • Mogelijkheid tot deelname aan collectieve ziektekostenverzekering
  • De kans om met onze nationale en internationale ambities mee te groeien

 

Wil je kennismaken of wil je meer weten, je bent van harte welkom!
Voor meer informatie over het sollicitatieproces kun je contact opnemen met Diana Vinke: 0316-768785 of
[email protected]. Voor vragen over de functie is Rens van Velzen te benaderen: 06-22669397 of via email: [email protected]

Direct solliciteren kan via [email protected]  of onderstaande ‘solliciteerknop’.

KLIK HIER OM DIRECT TE SOLLICITEREN

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.

Blijf op de hoogte

Wilt u als eerste op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen?

Meld u dan nu aan voor onze digitale nieuwsbrief!

Inschrijven nieuwsbrief