service medewerker aftersales

Jij bent voor ons het eerste contact met onze klanten en cruciaal in onze klanttevredenheid. De meeste klanten bellen met een storing, een algemene vraag, maar in sommige gevallen zitten ze zelfs vast in de lift!

Jij bent dan ook iemand die altijd rustig blijft en probeert om telefonisch de klant te helpen. Lukt dit onverhoopt niet zorg je ervoor dat je collega planner een monteur inplant.

Op onze dynamische afdeling heb je ondersteuning van je collega’s en zorg je voor de ideale oplossing voor onze klanten en ons bedrijf.  Je hebt aan de ene kant veel telefonisch contact met onze klanten en aan de andere kant zoek je zaken uit en doet passende administratieve handelingen, eigenlijk ben je onze telefonische ambassadeur die onze klanten helpt en wegwijs maakt in onze oplossingen. Best wel een verantwoordelijke en uitdagende baan.

Ons kantoorteam bestaat uit planners, aftersales, technische support en contractbeheer medewerkers. Zij zullen je ook wegwijs maken en ondersteunen in deze leuke baan.
JIJ: een baan waarbij je je niet hoeft te vervelen.
Wij: een gedreven medewerker die onze klanten telefonisch oplossingen biedt en daarnaast het administratieve proces van onze service- en onderhoudsafdeling vlekkeloos laat verlopen!

Jouw uitdaging als Service Medewerker Aftersales ?
In deze ondersteunende functie liggen je hoofdtaken bij het telefonisch te woord staan van onze klanten met technisch vragen en storingen en de vervolg acties die hier bij komen kijken. Aan de hand van een protocol biedt deze jou houvast bij deze vragen tevens denk je commercieel mee met onze klanten. Je maakt werkbonnen aan, zoekt de klantgeschiedenis na en volgt de acties op.

Tot je taken en verantwoordelijkheden behoren verder:
• Aanmaken van werkbonnen;
• Oplossingen bieden naar onze klanten aan de hand van hun onderhoudscontract;
• Administratief vastleggen van de gemaakte afspraken ;
• Rapportages maken voor de afdeling.

We gaan altijd voor de beste oplossing, wat zijn jouw kwaliteiten?
Secuur en gestructureerd kunnen werken staan in deze functie voorop. Daarbij ben je stressbestendig en heb je er geen probleem mee om met verschillende zaken tegelijk bezig te zijn. Verder kan het, door het vele klantcontact, druk zijn op onze service- en onderhoudsafdeling. Hier weet je je prima voor af te sluiten en blijf je je concentreren op je werk. Je hebt affiniteit met techniek of wilt dit bij ons leren. Je hebt ook wel eens gewerkt op een KCC maar wilt en kunt meer. Je kunt oplossingsgericht denken en zorgt ervoor dat onze klanten het juiste antwoord op hun vragen krijgen. Je weet verantwoordelijk om te gaan met de geboden vrijheid die we jou geven binnen deze functie.

Verder vragen we:
• Je hebt mbo werk- en denkniveau;
• Je hebt Affiniteit met techniek of wilt dit bij ons leren
• Je bent handig met Excel en klant beheersystemen
• Je laat je niet snel uit het veld slaan
• Je beseft je dat klanten meestal bellen met een probleem of in paniek
• Je bent fulltime beschikbaar en flexibel rooster tussen 7.30 – 17.30 uur
• Woonachtig in de regio Zevenaar

We vragen veel maar bieden je ook het nodige!
Allereerst een geweldig bedrijf om voor te werken. Wij begrijpen dat gelukkige medewerkers zorgen voor tevreden klanten. Je werkt in een collegiale en gedreven werkomgeving met veel ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en groei. We groeien al jaren, zijn financieel kerngezond en dat maakt dat we gericht kunnen en blijven investeren in een betere toekomst. We bieden je bij aanvang een goed salaris, afhankelijk van je kennis en ervaring. Naast uitzicht op een vast dienstverband bieden wij je uitstekende arbeidsvoorwaarden.

• 27 vakantiedagen
• 13 adv-dagen
• 50% pensioenbijdrage
• mogelijkheid tot deelname aan collectieve ziektekostenverzekering.

Dit zijn wij
Aesy Liften is een jonge, ambitieuze en groeiende organisatie. We zijn marktleider op het gebied van platformliften. Onze liften zijn uniek: doordat er anders dan bij de conventionele liften geen liftput, machinekamer of dakopbouw benodigd zijn, kunnen onze liften tegen lage kosten op allerlei locaties worden geïnstalleerd. Of het nu gaat om een zorginstelling of een Formule 1-baan: alles is mogelijk! Op ons kantoor in Zevenaar werken we inmiddels met zo’n tachtig collega’s in de binnen- en buitendienst binnen hechte en collegiale teams van betrokken medewerkers die elke dag weer tot een succes maken! Klanttevredenheid is wat ons allemaal drijft en waar we met z’n allen hard aan werken. Hiervoor ontvangen onze medewerkers dan ook alle waardering; rechtstreeks vanuit de klant, maar ook intern vinden we het belangrijk dat mensen gewaardeerd worden voor het werk dat ze doen. De open en informele no-nonsensecultuur zorgt voor een prettige werksfeer en geeft volop ruimte voor doorgroeimogelijkheden.

Wil je kennis maken of wil je meer weten, je bent van harte welkom!

Voor functie-inhoudelijke informatie en om te solliciteren kun je contact opnemen met Diana Vinke, recruiter, via 0316 246 246 of reageer direct via onderstaande ‘solliciteerknop’.

Klik hier om direct te solliciteren