PLanner onderhoud

Bedrijfsprofiel / wie zijn wij en wat doen wij
Aesy Liften’s missie is om elk gebouw toegankelijk te maken voor iedereen. Of het nu gaat om een lift in huis, winkel of magazijn. Aesy Liften biedt voor élk gebouw een passende oplossing, zowel nieuw- als bestaande bouw! Met een Aesy lift kunt u zowel personen als goederen op een makkelijke en veilige manier naar elke verdieping vervoeren.
Wij kenmerken ons als een platte informele organisatie, waarbij het management nauw betrokken is bij de dagelijkse gang van zaken. Wij spreken elkaar aan op gedrag en helpen elkaar verder te ontwikkelen. Plezier in het werk is een belangrijke drijfveer. Onze groei wordt gerealiseerd door professionaliteit en samenwerking van alle afdelingen. Jaarlijks ronden wij met onze 100 collega’s ongeveer 750 bouwprojecten succesvol af.

Functie omschrijving / wat ga je doen

  • Plannen van onderhoud aan liftinstallaties
  • Aansturen van eigen en externe monteurs
  • Contact onderhouden met onze klanten, zakelijk en particulier
  • Bijhouden van de urenregistratie van onze monteurs
  • Samenwerken met service en montage planning

Functie eisen / wat verwachten we van jouw

  • MBO niveau
  • Accuraat en administratief onderlegd
  • Kennis of ervaring met projecten in Microsoft NAV is een pré
  • Affiniteit met techniek
  • Flexibel in de omgang, collegiaal
  • Pro actieve en communicatieve opstelling

Wie zoeken wij
Wij zoeken naar een enthousiaste en leergierige nieuwe collega die zich graag verder zou willen ontwikkelen binnen ons mooie vakgebied. Het is noodzakelijk dat je meedenkt en gevoel hebt bij de balans tussen tevreden klanten en commercieel belang. Iemand die tijdens drukte een stapje extra wil doen en de dagelijkse hectiek het hoofd kan bieden.

We vragen veel, maar bieden ook het nodige
Allereerst is Aesy Liften een geweldig bedrijf om voor te werken. Wij begrijpen dat gelukkige medewerkers zorgen voor tevreden klanten. Je werkt in een collegiale en gedreven werkomgeving met veel ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en groei. We groeien al jaren en zijn financieel kerngezond, waardoor we gericht kunnen en blijven investeren in een betere toekomst. We bieden je bij aanvang een goed salaris, afhankelijk van je kennis en ervaring.

Naast uitzicht op een vast dienstverband bieden wij je uitstekende arbeidsvoorwaarden:

  • 27 vakantiedagen
  • 13 adv-dagen
  • 8% vakantiegeld
  • 50% pensioenbijdrage
  • Mogelijkheid tot deelname aan collectieve ziektekostenverzekering

Wil je kennis maken of wil je meer weten, je bent van harte welkom!
Voor functie-inhoudelijke informatie en om te solliciteren kun je contact opnemen met Diana Vinke, recruiter, via 0316 246 246 of reageer direct via onderstaande ‘solliciteerknop’.

Klik hier om direct te solliciteren

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.