Medewerk(st)er Sales- Support en Control

Als medewerk(st)er Sales- Support en Control voer je diverse administratieve werkzaamheden voor de afdeling Verkoop uit en zorg je ervoor dat verkoopopdrachten onder gewenste voorwaarden overeengekomen en vastgelegd worden. Je hebt hiervoor nauw contact met zowel de klant als je verkoopcollega’s en schakelt waar nodig met collega’s van andere afdelingen.

Aesy Liften, een dochteronderneming van de Zweedse wereldwijde marktleider Cibes Lift Group, is in volle groei. Wij zijn marktleider op gebied van platformliften in Nederland, België en recent zijn we gestart in Luxemburg. Middels duurzame, mooie en eenvoudig toe te passen liften zijn wij actief in bestaande- en nieuwbouw en we leveren liften aan zowel de zakelijke als particuliere markt. Ons marktaandeel en klantwaarderingen stijgen.

Help jij mee om onze nationale en internationale groeiambities waar te maken?

 

Jouw uitdaging

Als medewerk(st)er Sales- Support en Control voer je diverse administratieve werkzaamheden voor de afdeling Verkoop uit en zorg je ervoor dat verkoopopdrachten onder gewenste voorwaarden overeengekomen en vastgelegd worden. Je hebt hiervoor nauw contact met zowel de klant als je verkoopcollega’s en schakelt waar nodig met collega’s van andere afdelingen.

 

Jouw taken en werkzaamheden bestaan zoal uit:

  • Administratief verwerken van nieuwe klanten, verkooporders en onderhoudscontracten;
  • Opvolging openstaande orders;
  • Beoordelen en reageren op aannemersovereenkomsten;
  • Verwerken retouropdrachten/meerwerken;
  • Initiëren en realiseren van procesoptimalisaties;
  • Klaarzetten van facturen;
  • Registreren automatische incasso’s;
  • Afstemmen met klanten, veelal via mail, telefoon of Teams.

 

Jouw profiel

Je bent communicatief vaardig, goed georganiseerd en kan je mannetje staan. Omdat je in deze rol snel en adequaat contractuele artikelen moet kunnen beoordelen zijn wij op zoek naar iemand met inzicht, affiniteit en/ of ervaring op dit gebied.

 

Verder vragen wij

  • MBO/HBO werk- en denkniveau en minimaal een aantal jaar ervaring met administratieve werkzaamheden
  • Je bent klantgericht maar weet door je communicatieve vaardigheden en assertiviteit de belangen van Aesy Liften goed te behartigen
  • Goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels
  • Wij werken nu met Dynamics en Navision, het is een pré als je met deze systemen ervaring hebt
  • Je bent hands-on, stressbestendig, werkt stipt en secuur en kan je werkzaamheden goed organiseren
  • Verder ben je goed in staat zelfstandig maar ook in teamverband te werken
  • Je voelt je thuis in een omgeving die ambitie en initiatief waardeert
  • Ervaring in een bouw gerelateerde werkomgeving is een pré

 

Wat mag je op jouw beurt van ons verwachten?

Allereerst is Aesy Liften gewoon een geweldig bedrijf om voor te werken. Wij begrijpen dat gelukkige medewerkers voor tevreden klanten zorgen. Je werkt in een collegiale en gedreven werkomgeving met ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en groei.
We bieden je bij aanvang een goed salaris, afhankelijk van je kennis en ervaring.

  • 27 vakantiedagen en 13 adv-dagen o.b.v. 40uur/week;
  • 8% vakantiegeld;
  • Pensioenbijdrage;
  • Salaris, afhankelijk van je kennis en ervaring;
  • Uitzicht op vast dienstverband;
  • Mogelijkheid tot deelname aan collectieve ziektekostenverzekering;
  • De kans om met onze nationale en internationale ambities mee te groeien;
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken.

 

Wil je kennismaken of wil je meer weten, je bent van harte welkom!
Voor meer informatie over het sollicitatieproces kun je contact opnemen met Diana Vinke: 0316768785 of [email protected]
Voor vragen over de functie is Rens van Velzen (Manager Verkoop & Marketing) te benaderen: 06 22669397 of via email: [email protected]

Direct solliciteren kan via [email protected] of via onderstaande knop.

Klik hier om direct te solliciteren

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.

Persoonlijk advies

op zoek naar een lift voor uw situatie?

Wij geven u graag vrijblijvend persoonlijk advies.

Vrijblijvende offerte

BEL ONS