Medewerker klantenservice After Sales (24 – 32 uur)

In deze functie zit je in de vuurlinie: je bent eerste aanspreekpunt voor klanten. Samen met je directe collega ben je verantwoordelijk voor het inkomende telefoonverkeer. In deze functie liggen je hoofdtaken bij het telefonisch te woord staan van onze klanten met technische vragen, storingen en de vervolgacties die hierbij komen kijken.

Hoe maak jij onze klanten blij!

Jij bent voor ons het eerste contact met onze klanten en cruciaal in onze klanttevredenheid. De meeste klanten bellen met een storing, een algemene vraag, maar in sommige gevallen zitten ze zelfs vast in de lift! Jij bent dan ook iemand die altijd rustig blijft en probeert om telefonisch de klant te helpen. Soms lukt dit niet en ben jij diegene die de juiste stappen zet om de planner een monteur in te plannen om bij de klant de storing te laten verhelpen.

 

Wat ga je doen als After sales medewerker?

In deze functie zit je in de vuurlinie: je bent 1e aanspreekpunt voor klanten. Samen met je directe collega ben je verantwoordelijk voor het inkomende telefoonverkeer.  In deze functie liggen je hoofdtaken bij het telefonisch te woord staan van onze klanten met technische vragen, storingen en de vervolgacties die hierbij komen kijken. Aan de hand van een protocol biedt deze jou houvast bij deze vragen tevens denk je commercieel mee met onze klanten. Je maakt werkbonnen aan, zoekt de klantgeschiedenis na en volgt de acties op.

Tot je taken en verantwoordelijkheden behoren verder:

  • 1e lijns storingsaanname van klanten met problemen die ofwel telefonisch opgelost worden, ofwel door de planner ingepland dienen te worden.
  • Offertes voor meerwerk, aanpassingen en reparaties maken en met de klanten bespreken
  • Volledige afhandeling van de werkbonnen inclusief terugkoppeling naar klanten en gereedmaken voor facturatie
  • Klachtafhandeling
  • Aanmaak van werkbonnen
  • Oplossing bieden naar onze klanten aan de hand van hun onderhoudscontract
  • Administratief vastleggen van de gemaakte afspraken
  • Rapportages maken voor de afdeling

 

Verder vragen we:

  • Je hebt mbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt Affiniteit met techniek of wilt dit bij ons leren
  • Je bent handig met Excel en klant beheersystemen
  • Je laat je niet snel uit het veld slaan
  • Je beseft je dat klanten meestal bellen met een probleem of in paniek
  • Je bent 24-32 uur beschikbaar en flexibel rooster tussen 7.30 – 17.30 uur
  • Woonachtig in de regio Zevenaar

 

Wie zijn wij? En waar kom je terecht?

Aesy Liften is een jonge, ambitieuze en groeiende organisatie. We zijn marktleider op het gebied van platformliften. Onze liften zijn uniek: doordat er anders dan bij de conventionele liften geen liftput, machinekamer of dakopbouw benodigd zijn, kunnen onze liften tegen lage kosten op allerlei locaties worden geïnstalleerd. Of het nu gaat om een zorginstelling of een formule 1 baan: alles is mogelijk! Op ons kantoor in Zevenaar werken we inmiddels met zo’n 100 collega’s in binnen- en buitendienst binnen hechte en collegiale teams van betrokken medewerkers die elke dag weer tot een succes maken! Klanttevredenheid is wat ons allemaal drijft en waar we met z’n allen hard aan werken. Hiervoor ontvangen onze medewerkers dan ook alle waardering; rechtstreeks vanuit de klant, maar ook intern vinden we het belangrijk dat mensen gewaardeerd worden voor het werk dat ze doen. De open en informele no-nonsense cultuur zorgt voor een prettige werksfeer en geeft volop ruimte voor doorgroeimogelijkheden.

Op onze dynamische afdeling heb je ondersteuning van je 8 andere collega’s die ook weer elk zijn eigen aandachtsgebied, expertise en verantwoordlijkheden heeft. Samen zorg je voor de ideale oplossing voor onze klanten en ons bedrijf.  Je hebt aan de ene kant veel telefonisch contact met onze klanten en aan de andere kant zoek je zaken uit en doet passende administratieve handelingen, eigenlijk ben je onze telefonische ambassadeur die onze klanten helpt en wegwijs maakt in onze oplossingen. Best wel een verantwoordelijke en uitdagende baan.

 

Herken jij jezelf hierin?

  • Je staat stevig in je schoenen
  • Je bent communicatief sterkt stressbestendig en oplossingsgericht
  • Je weet problemen eigenaar te maken

 

De voordelen van het Aesy DNA!

  • Veel vrije dagen! 27 dagen en 13 ADV dagen die je vrij mag besteden bij full time dienstverband
  • Door opleiding en trainingen er is dus ruimte om jezelf ontwikkelen.
  • Mogelijkheid tot doorgroeien in functie
  • Pensioenregeling 50%
  • Mogelijke deelname aan collectieve ziektekostenverzekering

 

Dit maakt het nog extra leuk!

  • Er hangt binnen Aesy Liften een fijne en juiste werksfeer tussen alle collega’s. Dit geldt niet alleen voor op de werkvloer tijdens het werken, maar ook in de zomer met een gezellige zomer BBQ en als afsluiter van het jaar een kerstborrel.
  • Een platte organisatie in de breedste zin van het woord. Zo kun je gewoon een drankje drinken met de baas

 

Wil je kennis maken of wil je meer weten, je bent van harte welkom!

Ben je geïnteresseerd en voldoe je aan bovenstaande eisen, dan ontvangen wij graag je sollicitatie en uitgebreide C.V. Voor functie-inhoudelijke informatie kun je contact opnemen met Diana Vinke, 0316-246246 of reageer direct via onderstaande ‘solliciteerknop’.

Solliciteren

Aesy Liften hanteert bij de sollicitatieprocedure een screeningsbeleid. Dit houdt in dat we graag je originele diploma’s en een identiteitsbewijs te zien krijgen.

Zzp’ers, uitzend- of wervingsbureaus hoeven niet op deze vacature te reageren.

Persoonlijk advies

op zoek naar een lift voor uw situatie?

Wij geven u graag vrijblijvend persoonlijk advies.

Vrijblijvende offerte

BEL ONS