After Sales klantenservice

Medewerker klantenservice after sales

Hoe maak jij onze klanten blij?

Jij bent de eerste contactpersoon van onze klanten en cruciaal voor onze klanttevredenheid. De meeste klanten bellen over een storing of hebben een algemene vraag. Maar soms zitten ze vast in de lift. Jij bent dan iemand die altijd rustig blijft en probeert de klant telefonisch te helpen. Soms lukt dit niet en dan ben jij degene die de juiste stappen zet om een monteur in te laten plannen zodat de  storing bij de klant verholpen wordt.

Wat ga je als After Sales medewerker doen?

In deze functie zit je in de vuurlinie, je bent 1e aanspreekpunt voor onze klanten. Samen met je directe collega ben je verantwoordelijk voor het inkomende telefoonverkeer.  Je hoofdtaken liggen bij het telefonisch te woord staan van klanten die bellen i.v.m. technische vragen/storingen en de vervolgacties die hieruit voortkomen. Een protocol biedt jou houvast bij deze vragen. Daarnaast  denk je commercieel met onze klanten mee. Je maakt werkbonnen aan, gaat de klantgeschiedenis na en volgt de acties op.

Tot je taken en verantwoordelijkheden behoren verder:

  • 1e-lijns storingsaanname van klanten met problemen die ofwel telefonisch opgelost kunnen worden, ofwel door de planner ingepland dienen te worden.
  • Het maken van offertes voor meerwerk, aanpassingen en reparaties en deze bespreken met klanten.
  • Volledige afhandeling van werkbonnen inclusief terugkoppeling naar klanten en gereedmaken voor facturatie.
  • Aanmaken van werkbonnen.
  • Oplossing bieden aan onze klanten aan de hand van hun onderhoudscontract.
  • Administratief vastleggen van de gemaakte afspraken.
  • Rapportages maken voor de afdeling.

Verder vragen we:

  • Je hebt mbo werk- en denkniveau.
  • Je hebt affiniteit met techniek of wilt dit bij ons leren.
  • Je bent handig met Excel en klantbeheersystemen.
  • Je laat je niet snel uit het veld slaan.
  • Je beseft je dat klanten meestal met een probleem of in paniek bellen.
  • Je bent 32- 40 uur beschikbaar, we hebben een flexibel rooster tussen 7.30-17.30 uur.
  • Je bent woonachtig in de regio Zevenaar

Wie zijn wij? En waar kom je terecht?

Aesy Liften is een jonge, ambitieuze en groeiende organisatie. We zijn marktleider op het gebied van platformliften. Onze liften zijn uniek: doordat er anders dan bij de conventionele liften geen liftput, machinekamer of dakopbouw benodigd zijn, kunnen onze liften tegen lage kosten op allerlei locaties worden geïnstalleerd. Of het nu gaat om een zorginstelling of een formule 1 baan: alles is mogelijk! Op ons kantoor in Zevenaar werken we inmiddels met zo’n 100 collega’s in binnen- en buitendienst binnen hechte en collegiale teams van betrokken medewerkers die elke dag weer tot een succes maken! Klanttevredenheid is wat ons allemaal drijft en waar we met z’n allen hard aan werken. Hiervoor ontvangen onze medewerkers dan ook alle waardering; rechtstreeks vanuit de klant, maar ook intern vinden we het belangrijk dat mensen gewaardeerd worden voor het werk dat ze doen. De open en informele no-nonsense cultuur zorgt voor een prettige werksfeer en geeft volop ruimte voor doorgroeimogelijkheden.

Op onze dynamische afdeling heb je ondersteuning van 8 andere collega’s die elk hun eigen aandachtsgebied, expertise en verantwoordlijkheden hebben. Samen zorg je voor ideale oplossingen voor onze klanten en ons bedrijf. Je hebt aan de ene kant veel telefonisch contact met onze klanten, aan de andere kant zoek je zaken uit en verricht je passende administratieve handelingen. Eigenlijk ben je onze telefonische ambassadeur die onze klanten helpt en wegwijs maakt in onze oplossingen. Een verantwoordelijke en uitdagende baan dus!

Herken jij jezelf hierin?

  • Je staat stevig in je schoenen.
  • Je bent communicatief sterkt, stressbestendig en oplossingsgericht.
  • Je voelt je eigenaar van problemen en neemt verantwoordelijkheid.

De voordelen van het Aesy DNA!

  • Veel vrije dagen! 27 dagen en 13 ADV dagen die je vrij mag besteden.
  • Door opleiding en trainingen is er volop ruimte om jezelf ontwikkelen.
  • Doorgroeimogelijkheden in je functie.
  • Pensioenregeling 50%.
  • Mogelijkheid tot deelname aan collectieve ziektekostenverzekering

Dit maakt het nog extra leuk!

  • Fijne werksfeer, leuke collega’s, jaarlijks een gezellige zomer BBQ en als afsluiter van het oude jaar een kerstborrel.
  • Een platte organisatie in de breedste zin van het woord.

Wil je kennis maken of wil je meer weten, je bent van harte welkom!

Ben je geïnteresseerd en voldoe je aan bovenstaande eisen, dan ontvangen wij graag je sollicitatie en uitgebreide C.V. Voor functie-inhoudelijke informatie kun je contact opnemen met Diana Vinke, 0316-246246 of reageer direct via onderstaande ‘solliciteerknop’.

Aesy Liften hanteert bij de sollicitatieprocedure een screeningsbeleid. Dit houdt in dat we graag je originele diploma’s en een identiteitsbewijs te zien krijgen.

KLIK HIER OM DIRECT TE SOLLICITEREN

Zzp’ers, uitzend- of wervingsbureaus hoeven niet op deze vacature te reageren.

Persoonlijk advies

op zoek naar een lift voor uw situatie?

Wij geven u graag vrijblijvend persoonlijk advies.

Vrijblijvende offerte

BEL ONS