Commercieel medewerker
binnendienst After Sales

Zorg jij voor tevreden klanten?

Jij bent het eerste contact voor onze klanten als het gaat om de verkoop van onderdelen en reparaties. Door goed te luisteren naar de klantvraag, kom je met de juiste oplossing. Jouw doel: een tevreden klant!

Wat ga je doen als ‘commercieel medewerker after sales’?

Je bent klantgericht en werkt nauw samen met de afdelingen service en planning. Ad hoc situaties worden afgewisseld met langdurige offerte trajecten. Jouw hoofdtaak is klantbehoeften vertalen naar een offerte en planning. Dit doe je door het opstellen van een volledige offerte , deze kort te sluiten met de klant en vervolgens om te zetten naar een overeenkomst.

Tot je taken en verantwoordelijkheden behoren:

  • Offertes opstellen en verkopen van meerwerk, aanpassingen en reparaties.
  • Aan de hand van onderhoudscontracten oplossingen bieden aan onze klanten.
  • Ondersteunen van jouw collega van service en planning.
  • Het voeren van een waterdichte administratie van jouw werkzaamheden.

Verder vragen we:

  • Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau.
  • Je hebt ervaring met klantcontact.
  • Affiniteit met techniek is een pre.
  • Je bent bekend met office- en klantbeheersystemen.
  • Je laat je niet snel uit het veld slaan.
  • Je bent 32- 40 uur beschikbaar.
  • Woonachtig in de regio Zevenaar

Wie zijn wij

Aesy Liften is een jonge, ambitieuze en groeiende organisatie. We zijn marktleider op het gebied van platformliften. Onze liften zijn uniek: doordat er anders dan bij de conventionele liften geen liftput, machinekamer of dakopbouw benodigd zijn, kunnen onze liften tegen lage kosten op allerlei locaties worden geïnstalleerd. Of het nu gaat om een zorginstelling of een formule 1 baan: alles is mogelijk! Op ons kantoor in Zevenaar werken we inmiddels met zo’n 100 collega’s in binnen- en buitendienst binnen hechte en collegiale teams van betrokken medewerkers die elke dag weer tot een succes maken! Klanttevredenheid is wat ons allemaal drijft en waar we met z’n allen hard aan werken. Hiervoor ontvangen onze medewerkers dan ook alle waardering; rechtstreeks vanuit de klant, maar ook intern vinden we het belangrijk dat mensen gewaardeerd worden voor het werk dat ze doen. De open en informele no-nonsense cultuur zorgt voor een prettige werksfeer en geeft volop ruimte voor doorgroeimogelijkheden.

Op onze dynamische afdeling heb je ondersteuning van 8 andere collega’s die elk hun eigen aandachtsgebied, expertise en verantwoordlijkheden hebben. Samen zorg je voor ideale oplossingen voor onze klanten en ons bedrijf. Je hebt aan de ene kant veel telefonisch contact met onze klanten, aan de andere kant zoek je zaken uit en verricht je passende administratieve handelingen. Eigenlijk ben je onze telefonische ambassadeur die onze klanten helpt en wegwijs maakt in onze mogelijkheden en oplossingen. Een verantwoordelijke en uitdagende baan dus!

Herken jij jezelf hierin?

  • Je staat stevig in je schoenen en stroopt graag je mouwen op.
  • Je bent communicatief sterkt en oplossingsgericht.
  • Je weet je problemen eigen te maken en oplossingen te vinden.
  • Contact hebben met klanten is voor jou een feestje.

De voordelen van het Aesy DNA!

  • Veel vrije dagen! 27 dagen en 13 ADV dagen die je vrij mag besteden.
  • Door opleiding en trainingen er is volop ruimte om jezelf ontwikkelen.
  • Doorgroeimogelijkheden in je functie.
  • Pensioenregeling 50%.
  • Mogelijkheid tot deelname aan collectieve ziektekostenverzekering.

Dit maakt het nog extra leuk!

  • Fijne werksfeer, leuke collega’s, jaarlijks een gezellige zomer BBQ en als afsluiter van het oude jaar een kerstborrel.
  • Een platte organisatie in de breedste zin van het woord.

Wil je kennis maken of wil je meer weten, je bent van harte welkom!

Ben je geïnteresseerd en voldoe je aan bovenstaande eisen, dan ontvangen wij graag je sollicitatie en uitgebreide C.V. Voor functie inhoudelijke informatie kun je contact opnemen met Diana Vinke, 0316-246246 of reageer direct via onderstaande ‘solliciteerknop’.

Aesy Liften hanteert bij de sollicitatieprocedure een screeningsbeleid. Dit houdt in dat we graag je originele diploma’s en identiteitsbewijs inzien..

KLIK HIER OM DIRECT TE SOLLICITEREN

Zzp’ers, uitzend- of wervingsbureaus hoeven niet op deze vacature te reageren.

Persoonlijk advies

op zoek naar een lift voor uw situatie?

Wij geven u graag vrijblijvend persoonlijk advies.

Vrijblijvende offerte

BEL ONS