Business Controller Aesy Liften

Business Controller (32-40 uur)

Door jouw scherpe analyses en rapportages, waarmee je direct aan tafel zit met de management team leden, sturen we op de juiste plekken bij en lever je een significante bijdrage aan de groei van ons gave bedrijf!
Daarnaast draag je ook bij aan het op orde zijn en blijven van onze financiële administratie. Samen met de financial controller zijn jullie de digitale ogen van de onderneming.

 

Aesy Liften B.V. is volop in beweging en groeit: wij zijn marktleider op gebied van platformliften in Nederland, België en recent zijn we gestart in Luxemburg. Middels duurzame, mooie en eenvoudig toe te passen liften zijn wij actief in bestaande- en nieuwbouw en leveren liften aan zowel de zakelijke als particuliere markt. Aesy Liften is een volledige dochteronderneming van het Zweedse Cibes Lift Group, welke wereldwijd marktleider is. Ons marktaandeel en de klantwaarderingen stijgen. Help jij mee om onze nationale en internationale groeiambities waar te maken?

Hoe meer aansluiting jij zoekt bij het management team, hoe eerder je er ook sneller zelf naartoe kunt groeien. Deze baan is dan ook niet alleen maar deze gave baan, maar ook nog eens potentieel jouw springplank naar meer!

Je rapporteert aan de Financial Director van de BeNeLux.

 

Jouw uitdaging als Business Controller

  • Onderhouden en opzetten van de management rapportage;
  • Onderhouden en opzetten van de dashboarding;
  • Maandelijkse controle op geld en goederenbewegingen;
  • Rapportage van de geld- en goederenbeweging;
  • Uitvoering van de maandelijkse financiële- en projectadministratie;
  • Assisteren bij het aanleveren en opstellen van de diverse (management) rapportages;
  • Ondersteunen van de Finance Director bij controles en financiële vraagstukken;
  • Voorbereiden van de betalingen;
  • Back-up voor werkzaamheden op de afdeling;
  • Ondersteuning bij het optimaliseren van processen binnen het nieuwe pakket Microsoft Business Central & Field Services;
  • Kerngebruiker van deze applicaties.

 

Wij gaan altijd voor het beste resultaat, wat zijn jouw kwaliteiten?

  • HBO werk- en denkniveau, voorkeur voor een afgeronde HBO Bedrijfsadministratie/economie;
  • Goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands en Engels;
  • Zelfstandig en proactief;
  • Analytisch sterk en accuraat;
  • Stressbestendig;
  • Goede kennis van het pakket Microsoft Navision / Business Central & Field Services en Power BI maakt je helemaal een topkandidaat
  • Goede kennis van het officepakket (vooral Excel);
  • Enige jaren ervaring in een soortgelijke functie is een must.

 

Wij vragen veel, maar bieden ook het nodige!

Wij begrijpen dat gelukkige medewerkers zorgen voor tevreden klanten. Je werkt in een collegiale en gedreven werkomgeving. We groeien al jaren, zijn financieel kerngezond en dat maakt dat we gericht kunnen blijven investeren in een betere toekomst. We bieden je bij aanvang een goed salaris, afhankelijk van kennis en ervaring.

  • 27 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • 13 adv-dagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • 50% pensioenbijdrage;
  • Mogelijkheid tot deelname aan collectieve ziektekostenverzekering.

 

Dit zijn wij

Aesy Liften is een stabiele doch ambitieuze organisatie met bewezen groei. We zijn marktleider op het gebied van platformliften. Onze liften zijn uniek: doordat er anders dan bij de conventionele liften geen liftput, machinekamer of dakopbouw benodigd zijn, kunnen onze liften tegen lage kosten op allerlei locaties worden geïnstalleerd. Of het nu gaat om een particuliere woning of een Formule 1-circuit: alles is mogelijk! Bij ons bedrijf, waarvan de hoofdvestiging in Zevenaar zit, werken we inmiddels met zo’n honderd collega’s in de binnen- en buitendienst. We werken binnen hechte en collegiale teams van betrokken medewerkers die elke dag weer tot een succes maken!

Klanttevredenheid is wat ons allemaal drijft en waar we met z’n allen hard aan werken. Hiervoor ontvangen onze medewerkers dan ook alle waardering; rechtstreeks vanuit de klant, maar ook intern vinden we het belangrijk dat mensen gewaardeerd worden voor het werk dat ze doen. De open en informele no-nonsens cultuur zorgt voor een prettige werksfeer en geeft volop ruimte voor doorgroeimogelijkheden.

 

Wil je kennis maken of wil je meer weten, je bent van harte welkom!

Ben je geïnteresseerd en voldoe je aan bovenstaande eisen, dan ontvangen wij graag je sollicitatie en uitgebreide C.V. Voor functie-inhoudelijke informatie kun je contact opnemen met Diana Vinke via 0316-246246 of reageer direct via onderstaande ‘solliciteerknop’.

KLIK HIER OM DIRECT TE SOLLICITEREN

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Persoonlijk advies

op zoek naar een lift voor uw situatie?

Wij geven u graag vrijblijvend persoonlijk advies.

Vrijblijvende offerte

BEL ONS