Medewerker binnendienst After Sales

Functieomschrijving:
Als medewerker binnendienst ben je het aanspreekpunt voor collega’s en klanten binnen onze organisatie. Je ondersteunt collega’s van de business unit After sales in drie divisies, je werkt zelfstandig en kunt op het juiste moment schakelen tussen klant en collega. Natuurlijk weet je op succesvolle wijze de geplande afspraken te bevestigen en de klant te informeren over ons bezoek op locatie. Veelvuldig telefonisch contact onderhouden met bestaande relaties behoren dan ook primair tot je takenpakket. Je schakelt makkelijk om naar administratieve taken, waarbij je accuraat orders verwerkt en klaarzet voor facturatie en via een uren registratie systeem controles uitvoert op juistheid. Wanneer het druk is neem jij de telefoon aan en staat graag onze klant bij in het telefonisch oplossen van een storing en indien nodig zorg jij ervoor dat er een monteur op locatie komt. Je maakt deel uit van het After Sales team en schakelt tussen verschillende divisies.

Takenpakket:
• Telefonisch bevestigen van reeds geplande afspraken
• Uren controle inzet monteurs
• Administratief orders klaarzetten voor facturatie
• Telefonisch ondersteunen van klanten
• Schriftelijk (mail) ondersteunen van klanten

Wij verwachten:
• Affiniteit met techniek
• MBO werk en denk niveau
• Kennis van het office pakket en typevaardigheid
• Stressbestendig / zelfstarter
• Goede uitdrukkingsvaardigheid mondeling en schriftelijk
• Werkt nauwkeurig en organisatorisch sterk
• Mondelinge vaardigheid Franse taal is een pre
• Werkt graag in team verband

Wij bieden:
• Marktconform salaris
• Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een 50% pensioenbijdrage
• Een 40-urige werkweek
• Een afwisselende baan met veel uitdagingen
• Een goede werksfeer in een jong team
• 40 vrije dagen per jaar (bij fulltime dienstverband, verdeeld onder wettelijk, bovenwettelijk en ADV )
• Flexibele tijden in overleg met jouw team (verschillende shifts van ma t/m vrij tussen 07.30 uur en 17.30 uur)

Dit zijn wij
Aesy liften B.V. is volop in beweging en blijft groeien. Wij zijn marktleider op het gebied van platformliften in de Benelux. Middels een mooi en eenvoudig toe te passen lift zijn wij actief in de bestaande- en nieuwbouw. Aesy liften levert uitsluitend Cibes liften welk geproduceerd worden in Zweden en wereldwijd de marktleider is van platformliften. Ons kantoor is gevestigd te Zevenaar. Ons marktaandeel blijft stijgen. Groei jij met ons mee ?!

Is dit jouw nieuwe droombaan?
Ben je geïnteresseerd en voldoe je aan bovenstaande eisen, dan ontvangen wij graag je sollicitatie en uitgebreide C.V. Voor functie-inhoudelijke informatie kun je contact opnemen met Diana Vinke via 0316-246246 of reageer direct via onderstaande ‘solliciteerknop’.

KLIK HIER OM DIRECT TE SOLLICITEREN

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Persoonlijk advies

op zoek naar een lift voor uw situatie?

Wij geven u graag vrijblijvend persoonlijk advies.

Vrijblijvende offerte

BEL ONS